libc5

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 20 17:51:20 CET 2001

pavel hampl napsal:
> zdravim vespolek,
> nainstaloval jsem si do notebooku (4M RAM) SmallLinux, ale ten chce
> pouzivat jenom programy vytvorene s libc5 a nechce nic s glibc2 ani typ

nainstalovat glibc je velky problem? Jasne, zere pamet, ale ...

> a.out. Nevite, jak si muzu skompilovat treba awk nebo neco takoveho,

a.out by chodit mel. mate podporu v kernelu? I kdyz myslim uz v 2.2 jsem mel
problemy s a.out. Nikdo to proste neudrzuje

> kdyz uz mam na masine libc.so.6? Da se nejak presvedcit linker, s cim to
> ma linkovat (samozrejme pokud mu bude libc5 stacit :)

ano LD_PRELOAD - pokud vyhovi zavislostem, tak uz dal nehleda. Problem je,
ze glibc 2.x ma "versioned symbols" takze si asi neskrtnete

> Nemam tam zatim ani cecko, takze prekladat to budu jinde. Mimochodem,
> nevite o nejake variante, ktera by vyse uvedenou podminku splnovala?

na Debianu - nainstalovat altgcc, libc5-altdev (plus zavislosti) a pak
pouzivat to altgcc pro preklad

nebo si udelat nekde chroot a nainstalovat v nem nejakou starsi libc5
distribuci (Debian 1.3/bo).

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> the UNIX trademark has changed hands so much no one is quite sure who really owns it anymore