libc5 - kde najit programy?

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Březen 21 09:30:37 CET 2001

NEVITE NEKDO, KDE SE DAJI NAJIT STARSI SKOMPILOVANE BALICKY PRO LIBC5 a
I386? Na rpmfind uz jsou verze akorat s libc6.

diky.

Petr Čech wrote:

> nainstalovat glibc je velky problem? Jasne, zere pamet, ale ...
>

> a.out by chodit mel. mate podporu v kernelu? I kdyz myslim uz v 2.2 jsem mel
> problemy s a.out. Nikdo to proste neudrzuje

diky za nakopnuti, zkusim to. Problem s a.out je dany tim, ze to je
predkompilovany kernel, ktery jsem tam jenom nacpal z disket. Pokud se
chcete podivat, odkud to je, tak

http://www.superant.com/smalllinux/

Nemam od toho nic, jenom prelozene programky. Snazil jsem se
prekompilovat kernel 2.2.x, ale i kdyz jsem vykopal vsecko, co jsem
nepotreboval, bylo to moc velike a zralo pamet, takze neprosel ani init
(VM killing ..., porad zabijel nejake procesy, ktere se startovaly).
Kdyz jsem zkusil starsi jadro, 1.3.x, tak jsem ho zase neprelozil,
protoze nadaval assembler. Kdyz jsem si chtel pripravit starsi gcc
(2.5.8 nebo 2.7), tak jsem ho taky neprelozil. Bohuzel nejsem
orientovany moc systemove, takze netusim, co musim udelat v jake
posloupnosti, abych si nenaboural system a aby to nakonec postupne
fungovalo. Problem je taky v tom, ze ten notebook je stary, od firmy
Daewoo, ktera uz je nedela, a ma moznost rozsireni pameti nejakymi
kartami, ktere v zivote nesezenu (PCMCIA ani nahodou, na to je to moc
stare), takze se musim spokojit s tim, co mam. Ted tam je akorat nejake
sitovani a editor elvis (vi-like), takze na tom muzu psat. Hledal jsem
nejake programky pod libc5 na rpmfind, ale tam uz jsou jenom odkazy a
vlastni balicky zmizely.

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821