Notebook IBM - problemy se zobrazenim v textove konzoli

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Březen 20 21:43:02 CET 2001

Ahoj!

SVGATextMode nebo vesafb.
								Pavel

--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org