iptables a broadcast packet - podruhe

Michal Ludvig mic na logix.cz
Středa Březen 21 00:35:18 CET 2001

Dobry vecer,
jak jsem se dozvedel, kolega Rollbach se zde nedavno ptal na moznost
detekovani BROADCAST packetu v iptables podle neceho jineho nez netmasky.
Jelikoz se zde odpovedi nedopatral a stale na me nalehal, napsal jsem
prisluzny modul do jadra a do iptables. Nyni jsou zdrojaky umisteny na:
http://www.logix.cz/~mic/download/iptables-pkttype.tar.gz

Zkousel jsem to s kernelem 2.4.0-ac4 a s iptables 1.2. Vypada to funkcne,
ale presto bych chtel pozadat zde pritomne odborniky o shlednuti, vyzkouseni
a pripadnou konstruktivni kritiku. Zejmena by me zajimalo chovani
s MULTICAST volbou (nemam to kde vyzkouset), ale samozrejme i se vsim
ostatnim. Behem par dni, pokud se nevyskytnou zadne problemy, bych to
chtel poslat autorum iptables pro zarazeni do dalsi verze.

Predem diky za pripadne ohlasy

Michal Ludvig