iptables a broadcast packet - podruhe

Michal Ludvig mic na logix.cz
Středa Březen 21 14:24:52 CET 2001

Dobry den,
jelikoz se mi seslo par dotazu, jakze se to vlastne pouziva, pripravil
jsem male README s navodem na instalaci. Toto README je ted pribalene
v puvodnim archivu a zaroven je dostupne i primo z
http://www.logix.cz/~mic/download/iptables-pkttype.README

Uznavam, ze mi nejak nedoslo, ze ne kazdy asi vi, jak se kompiluji nove
moduly pro iptables :-(
Ted uz by to vsak melo byt jasnejsi.

Diky za jakekoliv ohlasy

Michal Ludvig