fetchmail a virt. domena

iko iko na kamarad.cz
Středa Březen 21 07:55:30 CET 2001

Mohol by som poprosit o nejaky priklad configu fetchmailu? Ked som sa
pokusal triedit postu takto, tak mi to islo

user jones with pass "secret2" is "jjones" here

cize vsetko hodil do schranky jjones

ale ked som dal

user maildrop with pass secret1 to golux hurkle=happy snark here

tak mi to neslo...obidva priklady su z man. samozrejme som skusal tam davat
user1=localuser1 user2=localuser2...
akonahle dam dve mena do toho, tak mi to nefunguje vobec. Len ten prvy
priklad mi ide...

prosim...poradite mi???