fetchmail a virt. domena

Středa Březen 21 13:15:58 CET 2001

> pokusal triedit postu takto, tak mi to islo
>
> user jones with pass "secret2" is "jjones" here
>
> cize vsetko hodil do schranky jjones
>
> ale ked som dal
>
> user maildrop with pass secret1 to golux hurkle=happy snark here
>
> tak mi to neslo...obidva priklady su z man. samozrejme som skusal tam davat
> user1=localuser1 user2=localuser2...
> akonahle dam dve mena do toho, tak mi to nefunguje vobec. Len ten prvy
> priklad mi ide...

	Muzete byt konkretni co Vam nefunguje? Ja jsem zkousel (a uspesne
pouzivam) oba zpusoby v ruznych instalacich a bez problemu, Vas problem
bych lokalizoval spise tesne pred specifikaci 'pass XYZ to ...', ja s
tim mel take trosku problemy a dfetchmail je vybiravy a malo sdilny...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno