zpracovani souboru e-mailu pomoci skriptu

Kosar Martin mkosar na fincom.cz
Středa Březen 21 15:05:55 CET 2001

> Zpracovavam skriptem soubory e-mailu od skupiny definovanych uzivatelu.
> Vezmu soubor a presunu jej do jineho adresare, aby mi do nej sendmail v
> prubehu cteni nezapsal. Skript spoustim jako root, zda se, ze vsude mam
> pristupy a kdyz chci soubor mailu z adresare sendmailu presunout, nepodari
> se. Na druhem pocitaci to tak funguje bez problemu, nikdo by s tim
souborem
> pracovat nemel ( je to testovaci).

Zdenek Pytela wrote:
#	 Předávání dopisů programům obvykle sendmail omezuje, programy musí
#být vyjmenovány v adresáři /etc/smrsh (sendmail restricted shell)
#ln -s /home/uzivatel/bin/program /etc/smrsh

Zkusil jsem to nastavit, ale stale to nefunguje. Vytvoril jsem si binarku,
kdyz chci soubor smazat, provede se to, ale presunout soubor nelze, dokonce
i kdyz vytvorim soubor mailu s nazvem uzivatele, ktery vubec nexeistuje >> ?
sendmail si hlida vse, co ma ve svem adresari?
								Diky
--
Martin Kosar