OT: Jak provozovat http a heslo hnat pres https?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Březen 21 15:27:04 CET 2001

Zdravim!

> no a kdyz si s tim identifikatorem budu pamatovat i IP adresu toho
> odesilatele, tak i kdyz mi odposlechne ten identifikator, tak s tim stejne
> nemuze nic delat, nebo snad ano?

Jednak ano (napriklad je-li za toutez proxy), jednak takove reseni nebude
fungovat u load-balancing proxies, ktere pro ruzne requesty pouzivaji
ruzne IP adresy.

Security by obscurity, nic vic.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Optimum committee has no members."  -- Norman Augustine