OT: Jak provozovat http a heslo hnat pres https?

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Březen 20 22:34:59 CET 2001

Martin `MJ' Mares wrote:

> Čímž ovšem pracně nabytou bezpečnost šmahem ztratím, protože kdo mohl
> předtím odposlouchávat při přenosu hesla, může nyní odposlechnout
> tento identifikátor a škodit mi úplně stejně, ne?

To ano, ale identifikátor se obvykle generuje po každém přihlášení nový
a má určitou maximální dobu platnosti, takže doba, kdy ho lze zneužít je
nesrovnatelně menší než při odposlechnutí hesla. Rozhodně to není
bezpečné, ale pro mnoho aplikací to může stačit.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz