OT: Jak provozovat http a heslo hnat pres https?

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Březen 21 16:07:07 CET 2001

 Jirka Kosek napsal:
> To ano, ale identifikátor se obvykle generuje po každém přihlášení nový
> a má určitou maximální dobu platnosti, takže doba, kdy ho lze zneužít je
> nesrovnatelně menší než při odposlechnutí hesla. Rozhodně to není
> bezpečné, ale pro mnoho aplikací to může stačit.

Navic muzete identifikator omezit pouze na konkretni IP adresu, cimz
bezpecnost vyrazne zvysite

s pozdravem

--Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."