Raid 1

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Čtvrtek Březen 22 09:58:37 CET 2001

Martin.Kubecek na bull.cz (Martin Kubecek) writes:

> [...]
> napise nasledujici:
>
> Tunning off RAID for md1 md: md1 still in use
> /dev/md1: Device or resource busy             [Failed]
>
> Vytvarel jsem vzdy dva oddily: md0 pro /boot a md1 pro /
>
> Odmontovani md0 probehne v poradku.
>
> Jadro mam zkompilovane z autodetekcni podporou a zaremoval jsem vsechny
> radky tykajici se RAIDu v rc.sysinit. (doufam ze chapu dobre, ze pokud chci
> mit bootovaci Raid 1, musim pouzit jadro s autodetekcni podporou pro RAID a
> persistent superblock, a ze neni jiz pak potreba mit script pro start

ano

> Znate nekdo reseni tohoto problemu?

podivejte se do skriptu /etc/rc.d/init.d/halt - tam se spousti raidstop
a pokud mate podporu raidu v jadre a pouzivate persistentni superbloky,
tak nepotrebujete spoustet raidstop, jadro se o to postara samo - staci to
v tom skriptu zakomentovat

superblock je ke konci dane partition

zdravi David Haring