jak zkopiruju datovou stopu z mixed-mode CDcka?

frr na eunet.cz frr na eunet.cz
Čtvrtek Březen 22 12:24:26 CET 2001

>Pokud si vzpominam, cat /dev/cdrom >fajl mi normalne proslo,

hmm, bohuzel to CDcko je uz pryc, takze uz to nemam na cem
vyzkouset...

>neprisel jsem ale jak to potom vypalit :)
>cdrecord -audio *.wav -data fajl to sice vypali, ale na data
>se stejne nedostanu :)

Zajimave.
Zkousel jste ten soubor napred samostatne namontovat jako
loopback filesystem? (`mount -o loop -t iso9660 soubor.ISO
/mnt') Jestlize tohle zabralo a fungovalo, mozna by pomohlo ty
audio stopy vypalit jako multisession (`cdrecort -multi') a
pak tam tu datovou stopu pripalit jako dalsi session - tusim
ze to takhle nekdo popisoval.

Frantisek Rysanek