jak zkopiruju datovou stopu z mixed-mode CDcka?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 22 14:25:49 CET 2001

> hmm, bohuzel to CDcko je uz pryc, takze uz to nemam na cem
> vyzkouset...

> Zajimave.
> Zkousel jste ten soubor napred samostatne namontovat jako
> loopback filesystem? (`mount -o loop -t iso9660 soubor.ISO

tohle delam vzdy kdyz mam nejake pochybnosti o stazenych datech

> /mnt') Jestlize tohle zabralo a fungovalo, mozna by pomohlo ty
> audio stopy vypalit jako multisession (`cdrecort -multi') a

dle mych nevelkych znalosti je toto nesmysl
staci se podivat do manu k cdrecordu

Problem totiz je presvedcit CDcko ze ma v mechanice za audio tracky
i data -- nekde na zacatku CD o tom musi byt nejaka informace.
IMHO cdrecord proste tato CDcka nezvlada.

--

                                    Jan Klügl