Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Čtvrtek Březen 22 15:11:53 CET 2001

Vazeny pane,

ja videt ze nakladatelskemu remeslu moc nerozumite a obdivuji Vasi odvahu
smahem kritizovat neco o cem nic nevite.

Nechci tim zatezovat konferenci, ale vydavani i psani odbornych knih je pro
nas maly narod charitativni cinnost. Napr. autor dostane za knihu (autorske
honorare) za nekolik let tolik, kolik si kvalifikovany programator vydela za
jeden mesic. Aby se udrzela cena, musi se knihy vydavat na CR ve vysokych
nakladech a potom nakladatel nekolik let ceka, az se mu vrati penize a mozna
i neco vydela. Dotisk nekolik let stare knihy v nekolikatisicovem nakladu je
jista ztrata.

Jsme proste prilis maly narod a i tak spickovy autor, jako je doktor Satrapa
si moc u nas psanim knih nevydela.

P.S. Pokud se nekdo v konferenci citi a je schopen napsat kvalitni knihu o
Linuxu, tak mu ji radi vydame. Nezapomente prosim ale na to, ze je mnoho
povolanych a velmi malo vyvolenych...

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz