Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa na vslib.cz
Čtvrtek Březen 22 16:15:36 CET 2001

Ale hodlaji. Jsme domluveni s Neokortexem, ze bychom pripravili nejakou
vyrazne inovovanou a rozsirenou verzi a Neokortex na to dost intenzivne
tlaci. Ja bohuzel notoricky trpim D24H problemem (Den ma jen 24 Hodin),
takze se vse zatim nachazi ve stadiu intenzivnich tuzeb. Nicmene chtel
bych se dokopat k tomu, aby kniha vznikla nejpozdeji o prazdninach.

V elektronicke podobe by ji doufam krome mne a Neokortexu nemel mit
nikdo ;-)  Uvolnovat ji nehodlam, k tomu bych sahl jen v pripade, ze
bychom odpiskali zminovane treti vydani. Smlouva s Neokrotexem by mi to
myslim umoznovala (doba, po kterou dotycny material nesmim poskytnout
nekomu jinemu, uz uplynula).

Preji vsem pekny den a omlouvam se za neprilis potesujici informace

> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz
>                         WWW:    http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa na vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic