Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Březen 22 16:48:36 CET 2001

Zdravim,

> Ale hodlaji. Jsme domluveni s Neokortexem, ze bychom pripravili nejakou
> vyrazne inovovanou a rozsirenou verzi a Neokortex na to dost intenzivne
> tlaci. Ja bohuzel notoricky trpim D24H problemem (Den ma jen 24 Hodin),
> takze se vse zatim nachazi ve stadiu intenzivnich tuzeb. Nicmene chtel
> bych se dokopat k tomu, aby kniha vznikla nejpozdeji o prazdninach.

No takto, nebudu se s Vami prit, protoze Vy jste osoba nejpovolanejsi,
nicmene
mailoval jsem do Neokortexu, protoze jsem shanel druhe vydani (vlastnim
pouze
prvni) pred tremi tydny a sdelili mi prave to, ze dalsi  vydani se nechysta.
Koneckoncu, jejich clovek se v tom samem smyslu vyjadril v teto konferenci
zhruba pred dvema hodinami.

Co ja vim, treba je to zastiraci manever, nejaka obchodni taktika. Na kazdy
pad
to nyni vyzniva pro Neokortex docela trapne. Tim vic, kdyz reknou, ze
podobne
publikace jsou pro ne charitativni publikace a u CPressu jsou tyhle knihy
bestaky.

    zd