Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Březen 22 19:37:04 CET 2001

> a) Ano spravne je specialni obchodni taktika. Nenapadlo nas, ze na to
nekdo
> prijde...

bez komentare

> b) Jak psal doktor Satrapa, pujde o vyrazne inovovanou a rozsirenou verzi
> proto to bude uplne jina kniha. Dale nemame presny termin jejiho vydani a
> proto ji nemuzeme annoncovat.
>
> Jinak bych se rad zeptal pana zd jak vi, ze jsou tyto knihy u CP
"bestaky"?
> Dekuji za odpoved

Na www.vltava.cz v levem sloupecku je TOP10. Napriklad nyni je z tech
deseti titulu rovnych 5, ktere se primo nebo neprimo dotykaji Linuxu (Ucime
se Redhat Linux, Linux - zaciname programovat, Linux Redhat 6.2 CZ,
Perl pro zelenace, PHP). Jiste muzete namitat, ze objednavky pres Vltavu
se mohou  lisit od celkovych statistik, ale to je asi tak vse, co (mi)
muzete :-)

    zd