Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Čtvrtek Březen 22 17:01:25 CET 2001

Jsem rad, ze o nasich knihach je takova pekna diskuze,

dekuji vsem, kteri se o to pricinili. Dnes pres nase WWW prislo zatim cca
500% obvykleho prumeru objednavek. Nyni za odmenu si dovolim maly test:

a) Ano spravne je specialni obchodni taktika. Nenapadlo nas, ze na to nekdo
prijde...

b) Jak psal doktor Satrapa, pujde o vyrazne inovovanou a rozsirenou verzi a
proto to bude uplne jina kniha. Dale nemame presny termin jejiho vydani a
proto ji nemuzeme annoncovat.

Jinak bych se rad zeptal pana zd jak vi, ze jsou tyto knihy u CP "bestaky"?
Dekuji za odpoved.

Tomas Kouba, Neocortex s.r.o.
mailto:tomas na neo.cz