htaccess

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Březen 23 02:01:06 CET 2001

On Fri, 23 Mar 2001, Adam Paclt wrote:

> Dobry den,
>
> Chtel jsem se zeptat: Jak se da nastavit autentifikace Apache pod
> Red Hat Linuxem 7.0. Potrebuju, aby subject proste otestoval uziv.
> jmeno a heslo. At delam co delam nejsem schopen to pod RH 7.0 uchodit.
> Nemate s tim nekdo zkusenosti ??

At delate co delate? To by me celkem zajimalo. Po precteni manualu me to
trvalo rozchodit uplne poprve radove 5 minut :(

Doufam, ze jste manual cetl, pro jistotu prikladam URL:
http://httpd.apache.org/docs/

Jinak dotaz je specifikovan natolik obecne, ze na tohle vam urcite nikdo
presne neodpovi, pokud nema kristalovou kouli. Pochopitelne autentifikace
pod RH funguje, jinak by to snad ani nevydali...
Pokud chcete primer, tak prijdete do servisu a reknete, ze to auto nejede,
je to docela malo. Nakonec technik rekne, ze staci dolit benzin, coz je
dobre vedet treba z manualu :)

Zlate pravidlo: Jak presne a korektne se zeptam, tak presna bude odpoved.

R.V.