htaccess

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pátek Březen 23 09:15:24 CET 2001

Zdravim.
----- Original Message -----
From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>

Zhodou okolnosti prave riesim ten isty problem, ako ma pan Paclt a dosiel
som aj k tomu istemu vysledku. Zaujimave, vsak?

> Doufam, ze jste manual cetl, pro jistotu prikladam URL:
> http://httpd.apache.org/docs/

Ten manual som cital a urobil som VSETKO, co tam k tomu bolo napisane.
Dosiel som preto k logickemu zaveru, ze nieco, co by tam malo byt, tam nie
je.

--
Ing. Juraj Hilovsky
Centrum vypoctovej techniky