Chyba

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Březen 23 08:56:03 CET 2001

> Tak to neni vubec pravda, Linux sice vymacka vic vykonu, ale hreje se to
> mene. Overeno vlastni zkusennosti. Me teda masina klekala, ale to byla napul
Mam stejnou zkusenost.

> odpalena deska, ktera pak stejne odesla do kremikoveho raje. Tohle bude
> softwarova zalezitost, mozna neco v jadre.
No, nehovoril bych tak jednoznacne, me se to same stavalo ve w2k, v
pocitaci jsem mel hda, hdb, hdc a hdd, pricemz hdc bylo spatne
najumrovano (byl to WD, takze tam bylo vic kombinaci nez MA/SL). Linux a
W98 to zkously v pohode, ale w2k se priblizne po 5 az 30 minutach
samovolne restartovaly => chyba muze byt kdekoliv :-) nebo spis :-(

--
---
	Tomas -VALY- Valousek