Chyba

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Pátek Březen 23 18:57:06 CET 2001

> Mam stejnou zkusenost.

No to ja taky. Linux zere kolem 100mA a DOS (cisty DOS 6.22), pres
150mA (vse mereno pred zdrojem tzn. 220V resp. 215V) takze ve zdroji
to asi nebude. Ale vyzkousim zdroj vymenit protoze tam mam takovy
malicky 120Wattovy.

> No, nehovoril bych tak jednoznacne, me se to same stavalo ve w2k, v
> pocitaci jsem mel hda, hdb, hdc a hdd, pricemz hdc bylo spatne
> najumrovano (byl to WD, takze tam bylo vic kombinaci nez MA/SL). Linux a
> W98 to zkously v pohode, ale w2k se priblizne po 5 az 30 minutach
> samovolne restartovaly => chyba muze byt kdekoliv :-) nebo spis :-(

Dneska zkusim vymenit CPU (misto K6 2 300 dam iP120), pote
'preswitchovat' HDD, a dat misto DIMM pameti SIMM. A jestli ani to
nepomuze tak bude v haji asi deska nebo bude nejaka nacata...

Po nejake dobe a po vymene CPU za iP120....
Tak to je asi v tom AMDcku. Dal jsem tam iP120 (+ nastavil disk na
master - byl na single) a jede to jako po masle, uplne v pohode.