OT Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pátek Březen 23 13:07:52 CET 2001

Chapu ze muj nazor asi nebude majoritni, ale co se tyce Tech Kkc je mi lito
studentu a podobnych vetsinou velmi nemajetnych lidi
kteryzto v techto relacich nemaji moznost utracet ve velkem jako vy,
nakladatelstvi vlastne i chapu.
Prijde mi nesmyslne vydavat neco v cem jiz je tolik zasadnich rozdilu .
Ale vydat ji v elektronicke podobe jako je kniha Linux dokumentacni projekt
by mozna nebylo od veci.
o tom at rozhoduji jini . Kazdopadne souhlasim s nazorem ze tato kniha je
prakticky bezkonkurencni na nasem trhu (byla :) )
a myslim ze jisty narust by se dal prekousnou ale radove KKC je pro nektere
moc .
Nic ve zlem.:-)
MIchal Gros .