Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Pátek Březen 23 13:35:36 CET 2001

On Fri, 23 Mar 2001, Petr Horacek wrote:

> S tim bych souhlasil, proc to neudelat jako nektere veci od O'Reillyho
> do pdf, pokud to autorska avydavatelska prava umoznuji?

Myslim, ze Pavel Satrapa vydava volne dost veci. Staci se podivat na
http://www.lupa.cz nebo na http://www.root.cz. Jeho clanky (mam na mysli
hlavne takove ty delsi) nejdeme i jinde.

Uvolneni knih by bylo pole mne uz prilis. Takhle jsou knizky neco, co
Pavlovi alespon trochu zaplati odvedenou praci (vcetne tech free textu).
Ma rodinu a tak neni o cem diskutovat (leda by se nasel nejaky sponzor).

--
                        Milan Kerslager