Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pátek Březen 23 13:49:17 CET 2001

> Uvolneni knih by bylo pole mne uz prilis. Takhle jsou knizky neco, co
> Pavlovi alespon trochu zaplati odvedenou praci (vcetne tech free textu).
> Ma rodinu a tak neni o cem diskutovat (leda by se nasel nejaky sponzor).

To preci nemusi byt tak od veci. Vim, ze to bude znit jako utopie, mozna to
i utopie je, ale proc by se nemohlo sehnat dostatecne mnostvi penez na
sepsani teto knihy a jeji uvolneni na Internetu. Problem bude ovsem v tom,
jak by si firma tento prispevek dala do nakladu.

Na druhou stranu, ruku na srdce - knihtisk je knihtisk.

    zd