OT Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Pátek Březen 23 13:59:33 CET 2001

> Chapu ze muj nazor asi nebude majoritni, ale co se tyce Tech Kkc je mi lito
> studentu a podobnych vetsinou velmi nemajetnych lidi

	Abych mel takove znalosti a byl v te pozici jako jsem nyni jsem, musel
jsem pred cca 8 lety investovat zhruba 10kkc do literatury (nebo si 3-6
let pockat, abych se skoro nic praktickeho poradne nedozvedel). Nic neni
zadarmo a studenti maji moznost si bud na knihu videlat a pak sve
znalosti zpenezit (prominte, ale rekneme 5kkc i jako student zpenezim v
radove tydnech a to byly jste co se tyce Internetu v te dobe uplne jine
casy) nebo studovat levneji, alternativnim zdrojem informaci, ale
nepochybne pomaleji a s vetsi davkou usili a vlastni invence.

	Jenze lidi by chteli mit vsechno nejlepe hned, protoze vcera bylo
pozde...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno