OT Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pátek Březen 23 14:41:19 CET 2001

  Abych mel takove znalosti a byl v te pozici jako jsem nyni jsem, musel
> jsem pred cca 8 lety investovat zhruba 10kkc do literatury (nebo si 3-6
> let pockat, abych se skoro nic praktickeho poradne nedozvedel). Nic neni
> zadarmo a studenti maji moznost si bud na knihu videlat a pak sve
> znalosti zpenezit (prominte, ale rekneme 5kkc i jako student zpenezim v
> radove tydnech a to byly jste co se tyce Internetu v te dobe uplne jine
> casy) nebo studovat levneji, alternativnim zdrojem informaci, ale
> nepochybne pomaleji a s vetsi davkou usili a vlastni invence.
>
> Jenze lidi by chteli mit vsechno nejlepe hned, protoze vcera bylo

 pozde...
Nejde o to hned sam mam doma jiste mnozstvi knih ktere se motali kolem kilo
korun .
Ale studiu je od toho abych se ucil a pokud mozno z dobre literatury a to
knihy a prispevky
od tohoto autora jsou . Nebo snad chcete rici ze bohati maji pravo na lepsi
knihy nez ti chudi ?
Ale to je vurt takovato debata nekam nevede i Vy mate v ledacem pravdu .
Kazdopadne patri diky autorum takovychto knih.
,ale pochopte. Na knihu s cenou kolem 400 korun se da vydelat ale za 1500
prominte kde ze ste to brygadnicil ze jste se mimo jine mohl kupovat
mnozstvi takovychto knih ? :))

mejte se pekne .

Michal Gros