OT Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Březen 23 14:27:50 CET 2001

> takze ze sve strany bych rad tuto debatu uzavrel

Souhlasim, toto je moje posledni, snad strucna reakce.

> Vubec se Vas nijak nechci dotknout pane Bohn,

nedotkl jste se, a kdyby dotkl, nevadi, ja to snesu :-)

> ale na svoji nejdulezitejsi
> otazku, kterou kladete na konci emailu jste si na zacatku jiz odpovedel:
> knihy nemohou byt moc drahe, protoze si je potom nikdo nekoupi. Kolik lidi
> si koupi knihu 400 stran za 1.000 - 1.500,- Kc? Tolik by totiz stal
> nizkonakladovy (stovky kusu) dotisk na pulte obchodu.

Cim drazsi kniha, tim dukladnej si, nez ji koupim, rozmyslim, bude-li mi
uzitecna.
 400 stran za 1.500 je dost, ovsem zalezi na tom, co na tech stranach je.
Pokud jsou nadupane informacemi v snadno stravitelne podobe (na coz ma dost
velky vliv autoruv styl podani), pak tu cenu beru.
Linux - Internet server tohle kriterium splnuje.
Na druhou stranu je pravda, ze neco takoveho muzu rict asi tak jeste o dvou,
trech knizkach, co jsem zatim videl. Za ty ostatni bych tolik penez nedal i
kdyby meli stran nekolikanasobne vic.

Jen tak mimochodem, mate-li nekdo doma zbytecnou knihu Programovani siti OS
Unix - ozvete se, je to jedna z tech, kde pomer 1.500 Kc/400 stran beru, a
bohuzel ji nevlastnim.

S pozdravem Zdenek Bohm