OT Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Březen 24 12:38:27 CET 2001

On 23 Mar 2001 13:13:48 +0100, Michal Gros wrote:

: Chapu ze muj nazor asi nebude majoritni, ale co se tyce
: Tech Kkc je mi lito studentu a podobnych vetsinou velmi
: nemajetnych lidi kteryzto v techto relacich nemaji moznost
: utracet ve velkem jako vy,

O tom, ze takato investicia sa rychlo vrati, tu uz odznelo dost.
Ja len pripominam, ze snad nie je problem pre skolsku kniznicu
alebo pre firmu, kde si ten student privyraba, nejaky ten vytlacok
kupit, pripadne ze sa nan viacero studentov zlozi.

Stano