Problemy s locale

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Pondělí Březen 26 15:24:29 CEST 2001

Dobry den,
mam Suse 7.1 a nejakym nedopatrenim mi prestaly fungovat locale. Vadi mi to
predevsim v nemoznosti psani diakritiky do textovych souboru. Podotykam, ze
puvodne locale fungovaly zcela spravne a diakritika mi fungovala OK, ale nejak
se mi podarilo je zrusit tak, ze nefunguji a nevim, jak je znova nastavit.
(Resp. o to zruseni se postaral problemovy pocitac, ktery pokazil nektere
soubory na disku).
Nemate s tim nakdo vetsi zkusenosti, pripadne nevite, zda-li by nepomohlo
preinstalovat nektere rpm baliky a ktere by to byly? Pripadne neni mozno
donutit Suse ci Yast ci nejaky jiny instalator, aby si opravil vsechny baliky,
ktere nejsou OK? Pripadne nelze donutit aby se nainstalovala cela znova? (Bez
toho, ze bych starou instalaci musel mazat).
Diky
        Petr Pan.
P.S. Pro vice informaci, promenne LC_... se zdaji byt nastaveny spravne
(vetsina jich je nastavena na "cs_CZ"), LANG je prazdny a LC_ALL take.
(Nastaveni na "cs_CZ" nepomohlo).
P.P.S. Problem s locale take indikuji StarOffice, ktere pri spusteni oznami, ze
"X Window's doesn't support locales", coz predtim zcela jiste neoznamovaly...