Problemy s locale

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Březen 27 17:51:32 CEST 2001

Zdravicko,

uz se tu o tom mluvilo (ptal jsem se na to ja a jeste nekdo) ale mam pocit,
ze bezvysledne. Vypada to, ze to nefunguje po instalaci glibc2.2. Me to
totiz
v RH7.0 hlasi to samy co Tobe, ale me to nefunguje od zacatku :(( Jediny
program,
kde muzu psat cesky je Mozilla. Jestli nekomu jede cestina v ciste
nainstalovanem
RH7.0 s glibc >= 2.2 tak mi dejte prosim vedet (staci napsat funguje to :o)
a ja se budu vic snazit. Zatim mam pocit, ze to nema cenu :(( A potrebuju
glibc2.2.

jarda

> [...]
nejak
> se mi podarilo je zrusit tak, ze nefunguji a nevim, jak je znova nastavit.
> (Resp. o to zruseni se postaral problemovy pocitac, ktery pokazil nektere
> soubory na disku).
> Nemate s tim nakdo vetsi zkusenosti, pripadne nevite, zda-li by nepomohlo
> preinstalovat nektere rpm baliky a ktere by to byly? Pripadne neni mozno
> donutit Suse ci Yast ci nejaky jiny instalator, aby si opravil vsechny
baliky,
> ktere nejsou OK? Pripadne nelze donutit aby se nainstalovala cela znova?
(Bez
> toho, ze bych starou instalaci musel mazat).
> Diky
>         Petr Pan.
> P.S. Pro vice informaci, promenne LC_... se zdaji byt nastaveny spravne
> (vetsina jich je nastavena na "cs_CZ"), LANG je prazdny a LC_ALL take.
> (Nastaveni na "cs_CZ" nepomohlo).
> P.P.S. Problem s locale take indikuji StarOffice, ktere pri spusteni
oznami, ze
> "X Window's doesn't support locales", coz predtim zcela jiste
neoznamovaly...