bash + mail

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 26 22:03:16 CEST 2001

On Mon, 26 Mar 2001, Michal Hajek wrote:

> Pan RV je asi take byvaly cenzor ? Nejak jsem si nevsiml jinych
> jeho prispevku, nez upozorneni, co nepatri do konference.

Jiste, mohl jsem to prejit jednim stisknutim klavesy DEL, ostatne jako u
jinych podobnych mailu, ale na zaklade dotazu dotycneho cloveka, ktery
nejprve pozadoval manual na bash:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/107030.html

nasledne za hodinu na to chtel vedet jak se pracuje s bashem a kdyz dostal
podruhe odpoved do 10 minut
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/107035.html
poslal i treti mail, ktery vyznel: jeste jednou to za me vyreste a mam to
hotove:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/107049.html

V teto chvili je podle me vhodne dotycneho upozornit, ze tato konference
ma nejaka pravidla a slusnosti je venovat reseni problemu dostatek casu,
svuj problem potom radne popsat, "co jsem delal a jak a co mi neslo" a ne
vetou "potrebuji to a to, vyreste mi to".

Vim, ze to vypada jako poucovani, ale ve finale je to dobre pro
vsechny. Jak pro lidi prihlasene v konferenci, kteri nebudou dostavat
desitky mailu na podobne tema, tak i pro dotycneho cloveka, ktery si snad
uvedomi, ze ma vsechny odpovedi na disku, jenom chtit hledat.

	Radek Vybiral