Editor na klikaci mapy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 27 12:42:19 CEST 2001

On Tue, 27 Mar 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> tak tohle presne umi netviz, www.netviz.com, ale za $$$$$$$
>
> Je to primo dokumentacni nastroj pro spravu a dokumentaci siti (od
> pocitace, pres draty, rozvadec, bezdraty, klidne kolem celeho sveta).
>
> problem - je to wokenni, vazby na VBA atd...Vazby ma taky na ODBC, mozna by
> sel honit pres wine...

Uz jsem nalezl - jmenuje se to xfig a beha to zase jen pod Xwin.
Ale v podstate to dela co chci - vektorove objekty s atributem,
pokud je atributem url vyexportuje se to jako html image map
a pak jeste jednou jako gif a v podstate to sedi ....
Kvuli tomu jsem zacal experimentovat s RH7.0 a X a zatim jsem
docela spokojeny .. :-)

>              Jaroslav Lukesh, K-net

Petr Simek