Editor na klikaci mapy

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 27 11:32:12 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
| neznate editor (nebo lepsi reseni) ktery by umel tohle ? -
|
| - vektorove kreslit vykres sestavajici z objektu
| - objektu pridelit viditelne i neviditelne atributy (jmeno atp)
| - vyexportovat vykres nebo vyrez vykresu do GIFu
| - zaroven s tim vypsat do txt souboru seznam objektu a jejich polohu
|   v exportovanem gif vyrezu a jeho atributy
|
| Zamer je vytvorit jednoduchou klikaci mapu, ale bude nutne ji obcas
| updatovat (plan site) tak aby clovek nemusel po kazdem updatu znovu
| vyznacit vsechny objekty. Kdyz bych si do atributu primo napsal
> [...]

tak tohle presne umi netviz, www.netviz.com, ale za $$$$$$$

Je to primo dokumentacni nastroj pro spravu a dokumentaci siti (od
pocitace, pres draty, rozvadec, bezdraty, klidne kolem celeho sveta).

problem - je to wokenni, vazby na VBA atd...Vazby ma taky na ODBC, mozna by
sel honit pres wine...

Mam i demo, tak vam ji muzu nekam up.loadnout, jsou tam navody, knihovny,
vsechno jako v plne verzi.

Kluci sitari v tom delaji dokumentace (v plne samozrejme, ale ma uz najaky
rok zpatky) a evidenci pocitacu.

Nekdy jsem mel v ruce mam pocit i nejakou skolni verzi, ale uz nevim, kam
se podela.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz