xawtv

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Březen 27 14:07:55 CEST 2001

Salač Pavel wrote:

> e? (jedinou odezvu mam z
> Jak jste xawtv ziskal? urcite v balicku u neho totiz bylo i vse potrebne
> (scantv, man stranky apod.)
>
> No samozrejme v distribuci jako rpm. Nicmene kdyz se podivam na stranky
> http://www.strusel007.de/linux/xawtv/ tak v obsahu baliku xawtv neni o
> scantv ani slovo....

Jednak scantv nemam [mam xawtv z vyse uvedene homepage], s naladenim
programu nemam problemy, problemy mam jen v nastaveni normy a zdroje
[a zdroje zvuku]. Opakuji ze v manu je houby, jsou tam veci ktere si
odporuji a dale veci ktere mi nefunguji.
Konkretne:
input = Television mi stejne jako
source = television [viz man] hlasi ze television neznaji, kdyz to
navolim z nabidky, jede to.
Nikde jsem nenasel jak nastavit mixer = <CD audiokablik>
Dale jsem nezjistil jak mu misto pal-western nastavit pal-eastern,
z nabidky to opet funguje.

Nejde mi o nejaka skvela klikatka, jen o syntaxi .xawtv, ktera neni
v manu dostatecne popsana.

--

                                    Jan Klügl