xawtv

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Úterý Březen 27 16:13:10 CEST 2001

Jan Klugl wrote:

> Jednak scantv nemam [mam xawtv z vyse uvedene homepage], s naladenim
> programu nemam problemy, problemy mam jen v nastaveni normy a zdroje
> [a zdroje zvuku]. Opakuji ze v manu je houby, jsou tam veci ktere si
> odporuji a dale veci ktere mi nefunguji.
> Konkretne:
> input = Television mi stejne jako
> source = television [viz man] hlasi ze television neznaji, kdyz to
> navolim z nabidky, jede to.

a mate to ve spravne sekci (jak to pisou v manu)? prikladam zacatek meho
souboru .xawtv

[defaults]
norm = PAL

[global]
freqtab = europe-east
input = Television
mixer = line

a vse jede skvele.

> Nikde jsem nenasel jak nastavit mixer = <CD audiokablik>

zkuste misto "line" dat "CD" (pripadne "cd") nebo "vol", pripadne
pouzijte programy aumix (text) a xmixer (X-okna) na ovoadani hlasitosti.

> Dale jsem nezjistil jak mu misto pal-western nastavit pal-eastern,
> z nabidky to opet funguje.
>
> Nejde mi o nejaka skvela klikatka, jen o syntaxi .xawtv, ktera neni
> v manu dostatecne popsana.
treba volba europe-east odpovida napisu na klikatku. Mne zaklad
konfigurace vygeneroval scantv a pokud neni v rpm, tak si stahnete xawtv
ve zdrojacich a prelozte si jej. Je to snadne, staci ./configure; make;
make install .
P.S: mam xawtv verze 3.23
Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic