PHP4 + Oracle 8.1.7.0.1 + Apache 1.3.17 - neuspech

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Březen 27 15:18:50 CEST 2001

Dobry den,

 podarilo se prosim nekomu rozjet vyse uvedenou kombinaci?
Upravovali jste pro uspech php.ini?

Apache mi s php4_proti_oracle spusti jen rodicovky proces, tak na 5 sec
a pak to bez jakychkoliv hlasek do error_logu ci messages zapichne.
Zkousel jsem strace, jestli treba nemuze otevrit nejaky soubor, ale nic
zvlastniho jsem nevidel. Apache s php_bez_oracle_jen_tak fici.

php4.0.4pl1 jsem kompiloval takto

./configure --prefix=/usr/local/packages/php-4.0.4
--with-apxs=/services/httpd/bin/apxs
--with-openssl=/usr/local/packages/openssl-0.9.6
--with-mm=/usr/local/packages/mm-1.1.3
--with-oracle=/services/oracle/OraHome1 (coz je ORACLE_HOME, jak se pise
  v ./configure --help )

To ze to bylo proti oracle jsem poznal, ze jsem nemel nastaveny cesty ke
knihovnam oracle a kdyz jsem spustil httpd, tak to rvalo, ze to nenalezne
nejake jeho knihovny. Po pridani patricnych veci do /etc/ld.so.conf se to
chova jak jsem uvedl vyse.

Oracle je nainstalovat jako Typical v graficke konfiguraci. Spravne mam
nastaveny ORACLE_HOME, taky mam v /etc/ld.so.conf cestu
k oracle knihovnam

Pouzite jadro 2.4.2

Moc by jste mi pomohli alespon nakopnutim spravnym smerem.
Preji hezky den.

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund :-)