xawtv

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Březen 27 16:48:24 CEST 2001

Jan Klugl wrote:

> Zdravim,
> pouzivate nekdo $subj.?
> Jde mi o nastaveni do configu, v manualu je houby a dokumentace
> neni. Ze zdrojaku jsem to taky nevykoukal. Jde ciste o to
> po kazdem spusteni nemuset nastavovat ze zdroj je tuner, norma
> eastern pal a nejak mu rict ze audio jde pres CD audiokabel.

No ja bych navrhoval stezovat si autorovi on ma totiz obcas nejake
divne nazory a zrejme je presvedcen ze je to nesmirne zabavna
operace pri kazde pusteni tohle nastavovat a urcite povazuje za
hodne zabavne, ze kdyz clovek zapne nahravani a zapomene si to prepnout
tak si nahraje k poradu hezke ticho.

Ja bych to videl asi tak, ze lepsi bude pouzivat chytrejsi program...
Xawtv je opravdu dobry tak na sledovani TV ale jakekoliv dalsi
operaci bych od nej neocekaval.

jinak tady je cast meho configu - treba se z nej neco muze hodit...

[global]
fullscreen = 800 x
600
ratio =