skryty bootmanager

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 27 18:11:15 CEST 2001

> Naco diskety, naco Neandrtal Technology boot manager? Co tak dat lilu custom
> message file ktory bude cisty ? Dotycnemu podla mna islo o neviditelnost
> lila. Sorry ak sa mylim

RH7.0 mam volade nainstalovane ale nemam k tomu teraz pristup.
Tak sa chcem spytat ci v tom custom message nie je len ta "grafika".
T.j. ked zmackenm tusim ctrl-x alebo alt-x ?(nepamatam) tam ma to smahne
no stareho znameho lilo promptu.

Inak ja som mal skor taky pocit z toho original listu, ze bolo chcene aby
bol napr. 5sekundovy timeout v ktorom by sa nic nedialo iba cakalo na nejaku
"tajnu" klavesu, ktora by nastartovala iny operacny system(linux). Inak by
sa standartne pustali (pod tych 5s) windowsi. Nepozna niekto take nieco ?
Mimochocm kto to vie nech neleni a naprogramuje to :-))

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2