skryty bootmanager

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 27 18:31:45 CEST 2001

On Tue, 27 Mar 2001, Jan Satko wrote:

> Inak ja som mal skor taky pocit z toho original listu, ze bolo chcene aby
> bol napr. 5sekundovy timeout v ktorom by sa nic nedialo iba cakalo na nejaku
> "tajnu" klavesu, ktora by nastartovala iny operacny system(linux). Inak by
> sa standartne pustali (pod tych 5s) windowsi. Nepozna niekto take nieco ?
> Mimochocm kto to vie nech neleni a naprogramuje to :-))

Ziju v domeni, ze kdyz odstranim z lilo.conf parametr prompt, tak ze musim
drzet tusim ctrl pri startu, aby se lilo projevilo.

Ale nikdy jsem to neskousel a prebootovavat kvuli tomu nebudu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.