jak konfigurovat SB 128

Petr Vokáè vokac na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Březen 27 21:22:27 CEST 2001

No tuhle kartu jsem rozchazel asi pred tremi dny. Problem byl v tom,
ze alepon me "lspci" pise, ze mam "Ensoniq 5880 AudioPCI". No a primo
pro tuhle kartu neni v jadre zadny modul. Po chvilce hledani na
inetu jsem vsak zjistil, ze takhle karta beha na modul pro
"Ensoniq 1371" - konkretne je to modul es1371 (ale potrebuje to
jeste samozrejme soundcore a ac97_codec - teda pokud toto
neni primo zkompilovano v kernelu). Jinak tenhle modul se vyskytuje
uz v 2.2.16 (starsi kernel uz nemam na disku).
V podstate tedy staci mit zkompilovany tento modul a pak pridat
do /etc/modules.conf radecku "alias sound-slot-0 es1371".

Pavel Jurcik student wrote:

> Mam problem se SB 128 RH 7 me ji odmitla  sndconfig em
> detekovat a nejak se jevi ze ji vubec nezna ? Nevite nekdo co stim ?
> Problem je vtom ,ze pri pokusu nastavit aspon SB 64 se kterym
> ma bejt komatibilni to nefunguje.

Petr Vokac
e-mail: vokac na linux.fjfi.cvut.cz
www: http://linux.fjfi.cvut.cz/~vokac