jak konfigurovat SB 128

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Středa Březen 28 11:33:32 CEST 2001

Petr Vokáe wrote:

> No tuhle kartu jsem rozchazel asi pred tremi dny. Problem byl v tom,
> ze alepon me "lspci" pise, ze mam "Ensoniq 5880 AudioPCI". No a primo
> pro tuhle kartu neni v jadre zadny modul. Po chvilce hledani na
> inetu jsem vsak zjistil, ze takhle karta beha na modul pro
> "Ensoniq 1371" - konkretne je to modul es1371 (ale potrebuje to
> jeste samozrejme soundcore a ac97_codec - teda pokud toto
> neni primo zkompilovano v kernelu). Jinak tenhle modul se vyskytuje
> uz v 2.2.16 (starsi kernel uz nemam na disku).
> V podstate tedy staci mit zkompilovany tento modul a pak pridat
> [...]

     Jak to tak vypadá SB 128 je dnes nico úplni jiného ne3/4 doíve. Já mám
starší SB 128 (ne 64 !) a má eip "Ensoniq 1370", novijší mají
"Ensoniq 1371" a jak je vidit soueasné mají "Ensoniq 5880". Zda jsou ty
chipy kompatibilní nevím. Snad ano, jak bylo oeeeno v poíspivku na který
odpovídám.

     S pozdravem
                                  Jirka