dselect

Úterý Březen 27 22:29:16 CEST 2001

Jan Bernatik napsal:
> Zadam vas o radu tykajici se dselectu
> Omylem jsem v dselectu oznacil odinstalovat celou sekci baliku. zjistil jsem
> to kdyz jsem dal install a on mi vypsal co vsechno chce odstranit. Zrusil
> jsem instalaci, jenze ted kdyz dselect spustim znova porad chce tyto baliky
> odinstalovat, a mi se nepodarilo prijit na rozumny zpusob jak zrusit zmeny
> ktere jeste nebyly provedeny , ale ktere dselect chce provest. tzn vratit se

to se vam povede pouze, pokud jste neopustil selekci baliku. To jste vsak
udelal, takze vase zmeny jsou jiz zaznamenany

> k puvodnimu stavu dselectu, v systemu se nic nezmenilo, protoze jsem abortnul
> instalaci.

muzete zkusis vybrat ty baliky znova rucne :)) a pri tom zjistit, proc je
vlastne chce zahodit. Pokud mate kliku, tak v /var/lib/dpkg/status-old bude
nastaveni pred touto destrukci
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.