dselect

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Březen 28 07:46:32 CEST 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Zadam vas o radu tykajici se dselectu
> Omylem jsem v dselectu oznacil odinstalovat celou sekci baliku. zjistil jsem
> to kdyz jsem dal install a on mi vypsal co vsechno chce odstranit. Zrusil
> jsem instalaci, jenze ted kdyz dselect spustim znova porad chce tyto baliky
> odinstalovat, a mi se nepodarilo prijit na rozumny zpusob jak zrusit zmeny
> ktere jeste nebyly provedeny , ale ktere dselect chce provest. tzn vratit se
> k puvodnimu stavu dselectu, v systemu se nic nezmenilo, protoze jsem abortnul
> instalaci.

Tusim, ze v dselectu maji tyto polozky atributy **-. Kdyz si je vyhledate a
zase je zpet oznacite, tak byste se mel vratit do puvodniho stavu.

	Petr Kucera

P.S. Nevim, jestli jsem Vam poradil dostatecne.