Problemy s locale

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 28 00:15:06 CEST 2001

On Tue, 27 Mar 2001, Jarda Kosulic wrote:

> Zdravicko,
>
> uz se tu o tom mluvilo (ptal jsem se na to ja a jeste nekdo) ale mam pocit,
> ze bezvysledne. Vypada to, ze to nefunguje po instalaci glibc2.2. Me to
> totiz
> v RH7.0 hlasi to samy co Tobe, ale me to nefunguje od zacatku :(( Jediny
> program,
> kde muzu psat cesky je Mozilla. Jestli nekomu jede cestina v ciste
> nainstalovanem
> RH7.0 s glibc >= 2.2 tak mi dejte prosim vedet (staci napsat funguje to :o)
> a ja se budu vic snazit. Zatim mam pocit, ze to nema cenu :(( A potrebuju
> [...]

Tuhle jsem to resil a zjistil, ze nekde v /usr/share/locale/alias je malo
aliasu. Zatimco redhati instalator nastavi locales na cs_CZ, v tom aouboru
jsou jen aliasy na czech, mozna je to ono.

Pomuze doplnit cs_CZ a cs se stejnou hodnotou aliasu jako ma czech

SuSE by melo byt jiny pripad, protoze tam je tohle pry v distribuci
opraveno.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.