Connection closed by foreign host II.

Jiří Rohlíček Rohlicek_Jiri na osa.cz
Středa Březen 28 11:00:39 CEST 2001

- Používám RedHat 6.2 s ipchains a připjuji se k němu telnetem. Ten mne však
asi
  po 5 minutách nečinnosti odpojí "Connection closed by foreign host."
- Dříve jsem používal RedHat 4.2 s ipfwadm a tento problém jsem neměl.
  User ma nastaven /bin/sh a zkusil jsem v /home/.profile
  příkaz "TMOUT=0;export TMOUT" ale nepomohlo to.
- Ke spojeni pouzivam terminalovy emulator ArcTel na MS WIN
- Pokud navazu telnet do jineho unixu a telnetim do RH6.2 odtud,
   k odpojeni nedojde
- Pokud na RH6.2 vypnu ipchains tak k odpojeni take nedojde
  ale to asi neni to prave reseni ;-)

Děkuji za kazdy napad

Jiri Rohlicek
OSA