ipchains timeouts

Středa Březen 28 11:19:15 CEST 2001

> ipchains -M -S tcp tcpfin udp
>
> - Nedovedu v dostupnych zdrojich najit jake jsou defaultni
>   hodnoty techto timeoutu

	Co je mi znamo, pak UDP tusim 30s (zasadne zvedam - napr. quli ICQ
default nepouzitelna), TCP 60s, take zvedam quli remote konexim v SSH.
Ovsem nesmi se to prehnat nebo Vaam nekdo chytry vycerpa vsechny
dostupne porty (ono jich je hodne, ale jen relativne)

> - Zda se ze " ipchains save"
>   je neuklada do configurace /etc/sysconfig/ipchains
>   a ze ani nelze vyvolat jejich aktualni nastaveni
>   Nebo ano?

	Veru tomu tak asi bude, mam stejnou zkusenost (tim chci rici, ze to
narvete do /etc/rc.d/rc.local a mate po problemu)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno