letni cas = zmena casu souboru ?

Středa Březen 28 12:12:39 CEST 2001

On Wed, 28 Mar 2001, Milan Kerslager wrote:

> Ciste teoreticky by asi mel FTP server ukazovat cas v GMT. Ciste prakticky
> tomu tak neni (alespon wu-ftpd). Nicmene program mirror se s tim vyrovna a
> cely tree mi nestahuje (tj. vypada to, ze FTP servery schvalne hlasi porad
> "zimni" cas prave z tohoto duvodu).

Tak jsem se na to jeste jednou podival a zkousel jsem i prikaz 'modtime'
FTP protokolu a zda se, ze wu-ftpd je v tom nevinne - tedy ukazuje vsechny
casy skutecne v GMT. Za mystifikaci se omlouvam, prehledl jsem se o 2 dny.

Proto bych bud podezdrival FTP server, ktery pouzivate nebo klienta, ktery
nejak nespravne manipuluje s casem modifikace. V kazdem pripade by cas
modifikace lokalniho souboru mel byt GMT casem posledni modifikace souboru
vystaveneho na FTP (aby se to dalo porovnat).

Zkontrolujte take nastaveni casove zony (v RH prikazem timeconfig) a
spravnost aktualniho casu systemu.

--
                        Milan Kerslager