letni cas = zmena casu souboru ?

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Březen 28 11:27:25 CEST 2001

On Wed, Mar 28, 2001 at 07:37:19AM +0100, Miroslav BENES wrote:
> Stahnul jsem si od RH par ba;licku z Rawhide. Pouzivam na to ncftp -
> libi se mi, ze kdyz dam pozdeji stejny prika get, stahnou se jen
> novejsi verze a stejne soubory preskakuje. Nemusim to hlidat a stat u
> toho.

Nepomůžu Vám sice s tou časouvou anomálií, ale poradím elegantnější
metodu synchronizace balíčků a sice rsync. Ten nekontroluje soubory
podle času modifikace, ale podle kontrolního součtu.

Přes rsync je k dispozici například ftp.linux.cz, takže já mám
stále čerstvé updaty díky sktriptu:

rsync -av --delete rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/updates/7.0/i386/ \
	/archiv/redhat/updates/i386

který mi pravidelně pouští cron.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz